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Re: Doom 3 On GZDoom - Ou o que sobrou dele.

Enviado: Qui Abr 08, 2010 8:09 pm
por doomero
Rico escreveu:Desconsiderando o post de ibm5155 que não chegou nem a ler o tópico e entender a situação e também aparentar não ter conhecimento de LEGALIDADE.

Doomero, it still ilegal do it, you may not using his original files from pk4, but you are using his artwork for something, which is not free. Doesn't matter if you pick up from PK4 or just take a picture... they still carry license issues.
well i make lot of ilegal things for doom without intention for win money, and i still make mods with resources or features of other games. And, nobody scape this, exit lot of mods with this, not only doom3, doesnt scape hexen, heretic, strife, counter strike, unreal,etc,etc.....but i think this project doom3ongzdoom need to be continued.

Re: Doom 3 On GZDoom - Ou o que sobrou dele.

Enviado: Sex Abr 09, 2010 9:54 am
por DU0
As I said, nobody care if you're using a few textures here and there, but using every single resource from a game could surely put us in distress.

And, again, as I said, we could make it in a few years, wait for doom 3 to get older, maybe doom 4 to come out. I believe we could make a Quake II in GZDoom nowadays without a problem. In a few years, we could surely make a Doom 3 on GZDoom without a problem too ;)

Re: Doom 3 On GZDoom - Ou o que sobrou dele.

Enviado: Sex Abr 09, 2010 1:22 pm
por doomero
much better if you start now, make a progress of the mod, is not ilegal work your project on secret, so when that day arrive, make on public.

Re: Doom 3 On GZDoom - Ou o que sobrou dele.

Enviado: Sex Abr 09, 2010 1:32 pm
por DU0
Hm... That's unusual, but reasonable :3

Re: Doom 3 On GZDoom - Ou o que sobrou dele.

Enviado: Sex Abr 09, 2010 1:38 pm
por ibm5155
Rico escreveu:Desconsiderando o post de ibm5155 que não chegou nem a ler o tópico e entender a situação e também aparentar não ter conhecimento de LEGALIDADE.
Sei do problema com o Carmak, foi mal ai, só me ofereci pra ajuda :(, por isso dei a dica de quem tive paciência de edita o pacote de texturas em hd do doom2 e modificalas para terem aspecto de doom3. Mesmo não sendo tudo igual ao doom3 acho ainda que o projeto deveria continuar (mesmo se só tiver feito somente os mapas e monstros, objetos, sem as texturas do doom3).