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Enviado: Sáb Abr 04, 2009 7:04 pm
por DU0
C-S é uma cópia da mais descarada de Action Quake II, bem como HL é cópia sem vergonha de Doom. C-S é legal de jogar com os amigos, mas só. E mesmo assim, meus amigos jogaram direto por uma semana, depois o grupo começou a debandar.
Enviado: Sáb Abr 04, 2009 10:19 pm
por ShadeNoah
chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega chega
vamos voltar ao projeto porra!
Enviado: Dom Abr 05, 2009 10:52 pm
por Z-Man
Então galera, isso vai demorar um pouco, vou tentar implementar um sistema de compra de armas tbm... o que vai dar MUITO³³³³³ trabalho
Enviado: Dom Abr 05, 2009 11:57 pm
por Betanol
Z-Man escreveu:Então galera, isso vai demorar um pouco, vou tentar implementar um sistema de compra de armas tbm... o que vai dar MUITO³³³³³ trabalho
Eh... vai mesmo
boa sorte

Enviado: Seg Abr 06, 2009 9:54 am
por Pedro Vc
Nem tanto assim. Um sistema de compra de armas não é TÃO complexo assim. Pelo menos eu acho ....
Enviado: Seg Abr 06, 2009 3:36 pm
por doomero
mmm buy menu?
well man i think on single player will be possible, but for multiplayer i think will be dificult, skulltag multiplayer only can support the 50% of acs commands...
Enviado: Seg Abr 06, 2009 3:56 pm
por MegaManx3
[quote="doomero"]mmm buy menu?
well man i think on single player will be possible, but for multiplayer i think will be dificult, skulltag multiplayer only can support the 50% of acs commands...[/quote]
are you sure,the original RPG script ,That Unbroken Reality 1 uses,can only be Used In Skultag,the Newest Version Of Zdoom Znd Gzdoom,can't load The .O File.
Enviado: Seg Abr 06, 2009 4:38 pm
por Imp Hunter
[DBR]MegaManx3 escreveu:doomero escreveu:mmm buy menu?
well man i think on single player will be possible, but for multiplayer i think will be dificult, skulltag multiplayer only can support the 50% of acs commands...
are you sure,the original RPG script ,That Unbroken Reality 1 uses,can only be Used In Skultag,the Newest Version Of Zdoom Znd Gzdoom,can't load The .O File.
The big deal, Mega, is the cash system...
Enviado: Seg Abr 06, 2009 6:36 pm
por doomero
is the true, i was making a cs for the buy menu and on multiplayer doens t works, some decorate code too, skulltag multiplayer is not 100% cool, but the single player can support all the commands, like zdoom and gzdoom, but other thing is true:
gzdoom and zdoom multiplayer support more acs commands than skulltag, i dont know why the multiplayer cant read the commands....
Enviado: Seg Abr 06, 2009 9:20 pm
por KitHenrique
But we as money to buy weapons? There is a time to buy? (Exp: when you start the stage 1 minute for the purchase, after that time, only for the next stage). And when we kill a shotgunner , shotguns that earn it?